Prosimo upoštevajte, da garancija proizvajalca velja le za napake pri izdelavi in / ali v materialu. Garancija ne velja za obrabo in praske povzročene ob redni uporabi, zlorabo ali naključno škodo, povzročeno iz malomarnosti ali zaradi napačne uporabe.
V kolikor je bil izdelek nabavljen pred manj kot letom dni, prosimo kontaktirajte trgovca, pri katerem ste proizvod kupili. Trgovec vam bo ponudil nadomestni proizvod ali vrnil plačani znesek. V kolikor vam trgovec ne more pomagati, v tem primeru prosimo sledite navodilom spodaj.
Prosimo upoštevajte, da mora biti prijava dopolnjena z digitalno fotografijo ali večimi fotografijami, na katerih je dobro vidna napaka/poškodba. V kolikor fotografije ne boste uspeli priložiti, vaše prijave žal ne bomo mogli upoštevati.
Prosimo vas, da uporabite povezavo Mreža trgovcev in si izberete vam najbližjega trgovca.
Prosimo vas, da vaše povpraševanje pošljete na našo podporo: nejc@unicommerce.si vključno z vašimi kontaktnimi podatki. Kontaktiral vas bo produktni vodja programa Fiskars.
V Evropi Fiskars za svoje proizvode ne nudi življenjske garancije. Garancija velja le za napako pri izdelavi in / ali v materialu. Garancija ne pokriva normalne obrabe, ostrenja, industrijske uporabe, ali škodo nastalo zaradi zlorabe, nepravilne uporabe, malomarnosti ali naključno škodo. Napako bomo odpravili z novim nadomestnim delom / proizvodom, v kolikor bo presoja reklamacije potrdila težavo s kakovostjo.
Proizvoda ne bomo nadomestili, če je poškodovan ali se je pojavila napaka zaradi zlorabe s strani potrošnika, to pomeni, da proizvod ni bil uporabljen za predvideni namen.
V kolikor ne najdete trgovca z nadomestnimi deli, prosimo izpolnite obrazec in član našega oddelka za odnose s kupci vas bo v kratkem kontaktiral.