Garancijski pogoji

4. generacija sekir Fiskars X-serija (uradno je bila na trg lansirana 1.8.2015) je izdelana s pomočjo tehnološko naprednih proizvodnih materialov. Naši izdelki so testirani in odlično opravljajo svojo funkcijo za katero so namenjeni. Včasih ne glede na to, kako previdni smo, lahko pride do napak v proizvodnem procesu. Da bi našim strankam zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo zagotavljamo 25-letno mednarodno omejeno garancijo za tovarniške napake na sekirah Fiskars X-serije.

Ta garancija velja samo na območju Evropske unije, Švice, Norveške, Avstralije, Nove Zelandije, Rusije, Ukrajine, Turčije in Kazahstana.

Garancija velja le ob naslednjih pogojih:

Ta garancija velja samo ob spletni prijavi izdelka v tridesetih (30) dneh po nakupu izdelka: https://support.fiskars.com/axeregistration

Garancija ne velja, če se izdelek uporablja za druge namene, kot je bil prvotno namenjen in če je bil izdelek uporabljen za komercialne / profesionalne namene ali dan v najem.

Garancija ne velja za izdelke, ki so bili izpostavljeni popravil ali poskusom popravila, ki niso bili odobreni s strani Fiskarsa.

Garancija izključuje škodo, ki je posledica:

  • malomarnosti ali prilagoditev izdelka;
  • nesreče;
  • izgube izdelka;
  • neuspešnega obvestila prodajalca / Fiskars v razumnem času od nastale škode;
  • škodo povzročeno izdelkom, ki je posledica načina uporabe, ki ni predviden za izdelek ali zlorabe izdelka;
  • uporabe izdelka v notranjih prostorih;
  • ekstremnih temperatur: vročina, ogenj, neprekinjena izpostavljenost segrevanju nad +40 stopinj Celzija ali pod ohladitvi pod -30 stopinj Celzija;
  • neizpolnjevanje ustrezne oskrbe in nege izdelka, kot so čiščenje izdelka po uporabi in zaščita pred neustreznimi vremenskimi pogoji in neposredno sončno svetlobo;
  • uporaba neprimernih metod čiščenja ali snovi kot so kisline ali topila;
  • napake, ki so posledica izpostavljanja izdelka neustreznim vremenskim razmeram, katerih posledica so rjavenje ali sprememba barve;
  • garancija ne velja v zelo agresivnih razmerah ali jedkih podnebjih, kot so bližina morja ali stalni stik z vodo, kemikalijami, pepelom, cementom ali prahom.

Če ste našli napako v izdelavi ali v materialu enega od izdelkov 4. generacije Fiskars sekir, morate izdelek in garancijski zahtevek predložiti prodajalcu, pri katerem ste proizvod kupili. Garancijski zahtevki morajo biti predloženi v pisni obliki v roku tridesetih (30) dni od trenutka, ko je bila na izdelku odkrita napaka. Zahtevek mora vključevati ime lastnika, njegov naslov in telefonsko številko, dokazilo o nakupu in datum nakupa, narave napake in datum, ko je bila prvič odkrita. Izdelek se lahko vrne tudi po navadni pošti v trgovino, kjer je bil kupljen.

Odobritev vračila denarja ali zamenjave izdelka z novim je izvedena po lastni presoji Fiskarsa. Če bo garancijski zahtevek odobren, se bo izdelek popravil ali zamenjal s podobnim izdelkom izključno s strani Fiskarsa. V primeru opuščenih modelov, se okvarjen izdelek lahko zamenja z najbolj podobnim izdelkom iz trenutnega obsega.

Fiskars ne odgovarja za naključno, posredno, posebno ali posledično škodo, vključno brez omejitev za škodo ali izgubljeno prodajo ali dobiček zaradi zamude ali neizpolnitev te garancijske obveznosti.

Garancija, ki jo določi proizvajalec je dodatna in nima nobenega vpliva na garancije, ki jih poleg te jamči preprodajalec, niti ne omejuje ali zamenja nobenih pravnih jamstev, do katerih so upravičene stranke v skladu z nacionalno zakonodajo.

Zamenjava ali popravilo izdelka ne podaljša prvotne garancije.

 

Fiskars Garden Oy Ab

Hämeentie 135 A, PL 130

00561 Helsinki